Garantie & Klachten

Garantie

Nitel voert altijd grondige kwaliteitscontroles uit op haar producten, toch kan het af en toe voorkomen dat er een defect aan het licht komt. Hiervoor kunt u aanspraak maken op de garantie binnen de eerste 2 jaar na aankoop. Enkele zaken zijn uitgesloten van de garantie zoals bijvoorbeeld maar niet gelimiteerd tot: schade door eigen toedoen, waterschade en valschade.  

Bedrijfsinformatie

Bedrijfsnaam: JobFirm 
BTW-nummer: NL002434055B58
KvK-nummer: 76617041
Vestigingsadres: Groene Woud 182, 4834BE, Breda, Nederland
Email: info@nitel.nl

Klachten

Het spijt ons ten zeerste als u niet tevreden bent over onze producten en/of diensten. Wij streven ernaar om uw zorgen snel en naar volle tevredenheid op te lossen. U kunt uw klacht e-mailen naar: info@nitel.nl

Onze toegewijde klachtenafdeling zal uw klacht zorgvuldig beoordelen en zich inzetten voor een bevredigende oplossing. Zodra we uw klacht ontvangen, sturen we u een bevestiging. Binnen 14 dagen kunt u een reactie van ons verwachten. Mocht dit om welke reden dan ook langer duren, brengen we u tijdig op de hoogte.

Wat vervelend dat je een klacht hebt! Mail een klacht altijd, maar uiterlijk binnen 7 dagen na constatering, naar info@nitel.nl, wij zullen de klacht dan in behandeling nemen. Komen we samen niet tot een oplossing dan is het mogelijk om de klacht aan te melden bij het Europees ODR platform.

Voor 15:00 besteld = morgen in huis!

Gratis verzending op alle bestellingen!

24/7 Klantenservice

24/7 bereikbaar via mail, Whatsapp of chat.

30 dagen retour

Je kunt altijd binnen 30 dagen retourneren.